Lekarz medycyny estetycznej w salonie urody  – Klinika Urody Laime
28 lis 2018

Lekarz medycyny estetycznej w salonie urody – Klinika Urody Laime

Post by Redaktor

Franczyzobiorca Laime będzie zatrudniał wyłącznie kosmetologów po studiach wyższych oraz lekarzy z doświadczeniem w medycynie estetycznej.

Salony Urody Laime oferują usługi z zakresu kosmetyki i medycyny estetycznej (m.in. zabiegi odmładzające, pielęgnacyjne i modelujące sylwetkę). Docelowymi klientami klinik są właściciele firm, osoby publiczne oraz przedstawiciele kadry zarządzającej.

Salon fryzjerski

Salon fryzjerski

– Dostosowaliśmy system do uwarunkowań dużych i średnich miast, które znacznie różnią się funkcjonowaniem w sposobie zarządzania i pozyskiwania klientów – mówi Aleksandra Matuszewska, dyrektor ds. rozwoju Laime. – Proponujemy klientom to, czego oczekują, czyli szybkich efektów w krótkim czasie, ale jednocześnie nasza oferta do maksimum ogranicza koszty funkcjonowania kliniki. Dobrze dobrany zakres usług pozwolił na wyeliminowanie sezonowości, która jest częstym problemem w branży kosmetycznej – tłumaczy.

Obecnie pod marką Laime działają dwie własne kliniki: w Krakowie i Nowym Sączu. Do końca 2012 roku firma planuje otworzyć 5 placówek franczyzowych w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Pierwsza klinika prowadzona przez franczyzobiorcę zostanie uruchomiona na przełomie sierpnia i września na Pomorzu.

Potencjalny partner Laime musi dysponować lokalem o powierzchni około 60 m2 (własność lub umowa dzierżawy na minimum 5 lat), mieszczącym się na parterze. Najlepszą lokalizacją dla kliniki jest centrum miasta w strefie o dużym natężeniu ruchu. W pomieszczeniu musi znajdować się węzeł wodno-kanalizacyjny z możliwością doprowadzenia wody do gabinetów zabiegowych.

Koszt remontu i dostosowania pomieszczeń do standardu sieci waha się od 300 do 600 zł/m2 (w zależności od stanu technicznego lokalu). Całkowity koszt inwestycji wynosi od 190 tys. do 280 tys. i obejmuje: koszty licencji, wyposażenie lokalu w sprzęt zabiegowy i umeblowanie gabinetu zabiegowego, koordynację i nadzór nad wykonaniem projektu i prac remontowo-adaptacyjnych, szkolenia dla kosmetologów, zestaw startowy artykułów kosmetycznych, przygotowanie strony WWW oraz akcję reklamową związaną z otwarciem kliniki. Opłata licencyjna wynosi 1,5-2,5 tys. zł/miesiąc, dodatkowo franczyzobiorca odprowadza co miesiąc 1 tys. zł na fundusz marketingowy.

W ramach współpracy franczyzodawca oferuje m.in. wyłączność działania na wybranym obszarze oraz doradztwo w bieżącym prowadzeniu kliniki urody.

Tags: ,

0 Comments

Leave a Comment